NUFFNaNG

PeNGiKuT Saya

PeMBuKa BiCaRa

Tuesday, February 28, 2012

jajahan tumpat

hari ini aku g suatu tempat iaitu JAJAHAN TUMPAT....aku ke sana bukan buat apap pon just nk hilang kan bosan aku kat rmh ni....x kan nk duk rmh jer...jemu jgk kalau duk rmh jer...jd sesekali nk jgk WORLDVIEW kat tempat org kan....ini merupakan kali ke 2 aku ke tumpat...walaupon hanya sekejap tp pemandangan kat sana membuat aku merasa tenang seketika coz pemandangan yg cukup indah seperti tanaman padi yg menghijau n pemandangan pantai yg cukup indah....SUBHANALLLAH.hari ini aku ke pantai dgn niat nak bermain air di gigi pantai tp hajat itu terbatal kerana awan telah menangis n membasahi aku n sahabat2 aku ketika berada di tepi pantai .... MOST BEAUTIFUL THING IS THE CREATION OF NATURE BY THE CREATOR.

No comments:

Post a Comment

LiNK WiTHiN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNaNG

NUFFNaNG X-CHaNGe