NUFFNaNG

PeNGiKuT Saya

PeMBuKa BiCaRa

Wednesday, February 29, 2012

berita tentang ayah aku

hari ini aku di beritakan bahawa ayah aku kemungkinan akan mendapat penyakit angin ahmar @ dikenali sebagai penyakit 'STROK'.aku rasa amat sedey bila dpt tau perkara ini...adik aku kata bulan 5  ni ayah aku kene buat SCANNING.aku harap ayah aku x dapat penyakit ni...aku x nk ayah aku sakit lg...cukup la dgn 1 penyakit iaitu penyakit kencing manis uyg dialami oleh ayah aku..aku x sanggup tgk ayah aku sakit...aku nk sgt tgk ayah aku sembuh...sesiapa yg baca blog ni tolong doakan supaya ayah aku sembuh dan sihat selalu...terima kasih coz mendoakan kesihatan ayah aku...semoga Allah sahaja yg dpt membalas kebaikan kamu...

No comments:

Post a Comment

LiNK WiTHiN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNaNG

NUFFNaNG X-CHaNGe