NUFFNaNG

PeNGiKuT Saya

PeMBuKa BiCaRa

Wednesday, September 16, 2009

perihal saya

Nama saya Muhammad Arif bin Mohamad Jafri. Dilahirkan pada 26 jun 1990 di Hospital Besar Kuantan. saya sedang melanjutkan pelajaran di Kolej Teknologi Darulnaim.mengambil diploma pengurusan teknologi.Insyaallah kalau boleh sambung ke peringkat degree saya akan sambung di UNIKL.Saya seorang yang simple dan layan saja kalau siapa-siapa yang ingin berkawan dengan saya dan saya bukan orang yang sombong.Kalau siapa-siapa yang baca blog saya boleh lah add saya kat yahoo messanger and tagged. buat pengetahuan ini ialah email saya JAGINDASJEFF@YAHOO.COM.Sekian sahaja coretan tentang perihal saya.Kalau ada tambahan nanti aya akan edit semula

No comments:

Post a Comment

LiNK WiTHiN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNaNG

NUFFNaNG X-CHaNGe